En fet strandad val

image504Så känner jag mig hatar mig själv idag.

I Tisdags blev det otroliga 19534 steg! Och skivstångspass.

Sedan igår så var jag med Hampus i skolan dom börjar varje morgon med en promenad i skogen , den va på 4000 steg. Men sedan äter dom frukost kl 10.00 då åt jag med *igen*, sen va det middag kl 12,30 då åt jag med. Va där till kl 13,30. Kl 15 hade jag lova att vara med på en bedömning av Inas fsk då blev det två kex m ost och vindruvor. Sen va det kört sen mumsade jag på hela dagen (tänker inte ens skriva allt jag åt)

Världens ångest nu och känner mig som en strandad val!

Ska va jättenyttig idag och i morgon med inte unna mig något extra för att det är fredag

Vi ska gå på bio och se Whats happens in Vegas

I går kväll va Tina hos mig vi fick inte mycket gjort utan pratade hela tiden=)

Idag ska jag verkligen jobba på igår va jag på jobb 1 timme och i tisdags försvann tre då jag fixa naglarna och i morgon slutar jag två

Sen har jag lyckats att jag gömmer flikarna nertill på mitt Vista och får inte tilbaka det, e så irri måste stänga alla explore fönster för att titta på word, mail, och det är INTE att aktivitetsfältet inte 'är låst.
Är det någon som vet så räddar ni min dag


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, som hon i grön bikini skulle jag nog beskriva dej ;o), bara du som känner det själv...man kan inte alltid vara duktig och ibland när man "råkar" äta för mkt lr inte är ute å går en dag så mår kroppen ändå bra och tar inte upp det för man varit duktig de andra dagarna =)Njut av de fina vädret och upp med hakan! Tjihopp

2008-05-08 @ 09:38:22
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: Anonym

Alla kan få ett bakslag en dag är väl inget att få ångest för bara att ta nya tag och jag tycker inte att du liknar någon av dom på bilden.

2008-05-08 @ 09:58:56
Postat av: Ava

Alla har dåliga dagar ibland, känn inte ångest för du åt onyttigt en dag, utan ta tag i det och ät vanligt igen dagen efter. Men grattis till så många steg =) det borde ha bränt alla spår av din onyttiga dag =)

2008-05-08 @ 12:14:01
URL: http://dietandfitness4you.wordpress.com/
Postat av: sara

Härlig blogg..ha en bra dag!

2008-05-08 @ 13:17:07
URL: http://sethsson.blogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0