En dag på Gröninge

image523Fredagen blev det att låna Dennis bil (tack=)  ) och ut på Elgiganten och köpa ny tvättmaskin, och sen Maxi.
Sen blev det en sallad på grafitti och Mcdonke till kidzen, och en filt i solen på gröninge.
Där va vi till kl 19, sen hem gå en runda så jag kom upp till 10.000 sen kikade vi på så ska det låta.








Sen så va det något konstigt med nya tvättmaskinen den centrifugera så att torktumlaren ramlade ner på golvet!!!
Det va ju två blondie som monterat den ( Ja och Jonas) och hade vi tagit bort den stora hjärnstången som höll fast trumman med 8! st skruvar!  Nej....
image522Sen kikade vi på Utan spår- bra film... lite Saw över den









Kommentarer
Postat av: johanna

Vill du bli dagens blogg
i min blogg?
Kommentera tre av mina inlägg så röstar jag ut en blogg och gör ett helt inlägg till bara den bloggen!
Vill du bli dagens blogg ?:)

2008-05-18 @ 17:59:08
URL: http://johow.blogg.se
Postat av: jonas

Sååå sött... så Gulligt...=)
dom passar verkligen ihop *blink*

eller va säger du hjärtat...

PUSS... ÄLSKAR DIG

2008-05-20 @ 09:55:39
URL: http://absoluthbg.blogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0