E killar Tröga......

I går va jag och Tina iväg på en liten tripp,det blev halmstad och Ullared.
Köpte skateskor till Hampus och fotbollskläder. Flickorna fick shorts i plysch, tights och strass diadem.
Ina fick Greta gris och Dora filmer.
Själv hittade jag jättefina BH och köpte mig ett Kubb spel som jag fortfarande aldrig har spelat.
Fick gått 12.000 när dagen va slut.
Pratade med Birthe en timme med och fick ventilera mig lite=)

Idag skulle jag åkt m Tina till Maxis invigning i Råå, men hm vände och körde hem det va ju sjukt mycket folk.
Ska och tvätta bilen efter jobb och sen ska jag ut o gå med Tina.
Sen ska vi färga fransar och göra ansiktsbehandling i kväll och kika på Greys förståss

Ang killar e tröga hm ja
Ibland känner jag bara åhhhhhhh
Som syster skrev ibland glömmer jag tänka på alla problem jag slipper
Fick ett samtal igår om jag behövde hjälp på torsdag, (han visste att denna veckan behövde jag all hjälp jag kunde få då jag bara skulle jobba 3 dagar) och man frågar ju inte om man inte planerat annat.
Så nej sa ja
Nej för jag ska ner och kolla på J när hon ska på balen.
E jaha.. gör du så- nu har jag inte tid att prata mer ska handla....
Hejdå

Men hm varför ska han det, som han sa sist har ALDRIG firat henne innan.
När hennes klasskompisar undrar vem e det
Jo det e min pappas kompis som har flickvän men ville titta hur fin jag e när jag ska på bal...
(För alla tjejer klätt upp sig och e fina då)
Ehh jaha


Just nu vill ja bara va själv, hörde mig för lite med så jag inte va helt ute och reste men när fyra till sa samma så va jag nog inte det.
Jag gör alltid vad jag vill, men ibland får man tänka sig för och vända på situationen.
Nu ska ja jobba , e sol ute men jag ser den ej snyfft

Kommentarer
Postat av: Anna

Greta Gris :p hehe va kul, vem e hon??

Ja, när du berättar saker ibland kan jag känna men gud så skönt att jag har inte dom, jag har haft alla dom men just nu är det verkligen skönt vara själv, kommer att komma en dag då man ska börja bekymra sej igen :s

2008-05-28 @ 09:30:23
URL: http://www.stargirl.weblbogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0