Du har plats 108....

Suck
Satt och tänkte på annat när jag skulle betala räkningen nyss och spärrade dosan, ringde telefonbanken och fick plats 108!... suck
Lurade på mig att spara i annan fond med, så nu e jag duktig och sparar i två fonder.=)
Inte mycket men dom ger hyfsad vinst.
I morse hade jag ändrat kl 15min, kom i säng 24, två timmar försent för mig.
Tror ni inte Hampus bankar på mig 7,03 - Mamma han killen e här och vill fixa badrummet!!
Säg han får komma efter halv 8, men nä i morgon
Och då e jag inte hemma så Hampus släppte in han, och jag låg demonstrativt kvar tills han gick.
Så han stod och pratade med mig genom sovrums dörren=)

Kikade svensk film igår som faktiskt va bra, glömt vad den heter bara=)
I dag e det lite stress, tycker jag inte om, det e gradering på Hampus karate, jag brukar sola då men ska titta på idag.
Sen tränar jag tisdagar, men i morgon e allt stäängt pg möte så måste träna och sola efter karaten idag.
Sen blir det CSI sen e det verkligen sängen kl 22..


Kommentarer
Postat av: Anna

Fast det brukar gå fort i telefonkön för de brukar ha många...00 heter det faktiskt, finns inte 24 :p

Haha såå petig jag e idag...nu regnar det, då får vi jordgubbar..men jag hade tänkt gå ikväll...hoppas det slutar "börja" med nyttigt igen, jag var faktiskt onyttig förra veckan...fy på mej!

2008-05-26 @ 10:50:18
URL: http://stargirl.webblogg.se/
Postat av: Jonas

När mörkret faller! så hette den älskling... =)

genom dörren... ja é glad att du "öppna dörren" för mig L



jo.. litta stress idag, men men... fixar vi =)

PUSS

2008-05-26 @ 12:00:01
URL: http://[email protected]

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0