Det blev dyra naglar =)

image503Måste irra mig lite först, tror ni inte att KI-Box blev inställt igår IGEN!
Gick lite och sola när Hampus va på karate, gick sedan miatorp tur och retur.
Så det sluta på 12.300 steg
Jag o Jonas körde KI- Box på altanen sen, Jonas har *lånat* handskar o mitsar från sitt jobb.

Idag skulle jag gå och göra naglarna kanonväder som de e skulle jag ta mina puma basketskor men dom tvättade jag igår så dom va ej torra.
Tyckte det blev varmt med gympaskor så hoppa i mina nya ballerina = SMART
Och inga plåster tog jag med mig, när jag kom dit rann det blod och vätska från hälarna, och va skärsår i båda lilletårna!image502
Kom på ett eget mönster som hon ej gjort innan blev fint tyckte jag.



Gick in om Åhléns sen för att köpa plåster, dom hade ett Scholl Professional Manicure & Pedicure Centre, du kan läsa om det HÄR.
Det kostade bara 399 så slog till tog även en kräm för spruckna hälar och ett nytt lypsyl med glans och lite lite färg luktar jättegott, och e minilitet.
Smög in om 7eleven på vägen hem och köpte mig en liten fettfri och sockerfri yoghurtglass, fick man ett nummer av veckorevyn med=)
Nu är jag tillbaka gått 11,700 redan, köpte mig en sallad på söderhallen, deras pasta sallader är jätte mumsiga och billiga.
Efter jobb ska jag gå ut med barnen och hämta cyklarna och sedan är det skivstångspass i kväll innan Desperat som verkar såååå spännande.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tänka sig att den krämen har jag med...fast min förpackning ser annorlunda ut men är ifrån school med...Å lypsylet är ju samma som mitt, eller det ser likadant ut men ditt är där kanske inte bivax i och eukalyptus i =)

2008-05-06 @ 13:30:06
URL: http://www.stargirl.webblogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0