Adidas By Missy

På lördagen efter Wayns va vi på designkällan, jag hittade en schampoo octopus, perfekt att trä i alla schampoo, Balsam och duschkräm flaskor och ha hängande i duschen
På eftermiddag va det dax för schlager gympa på Friskis, det va fullt= 90 st och skitkul.
Vi fick gå lite tidigare för vi skulle hem och duscha och äta innan vi skulle köra till Lund kl 17.
Vi han och kvart i sju va vi i Lund för att se Indiana Jones & kristalldödskallens rike, ingen sofie film, lite kul saker men men ufo o sånt... Sen kikade vi schlagerfinalen.


Söndag
Va på jobb en timme sen va vi på Väla
Jag köpte skålarna (Margretheskålen från Rosti som designades av Sigvard Bernadotte ) jag länge velat ha, och ett Marimekko glas till som vi har som tandborstglas.
Sen blev det H&M och två par halva mjukisbyxor till, nya vita och rosa.
Sen tog jag en tur till Team Sportia, hittade jättefina träningskläder från Adidas.
Adidas By Missy (Elliot)  då e de en princesskrona på kläderna med Adidas tecknet längst upp
Bilderna e inte så bra dom e jättefina irl
Jag behövde det då dom gamla e 5år gamla och förstora.



Sen blev det en tur till Bruce Skog så jag kom upp i mins 10.000 dagliga steg, och sen hem till mamma på morsdag middag.
Jag och syster hade köpt Body Shops Aqua Lily Eau de Toilette  till henne

Kommentarer
Postat av: Anna

Så ful octopus :p det var ful så den blev rolig haha..liknar han i pirates of carribean haha nee nu är det nog dax att sova innan man blir helt snurrig...fixa skiva först sen natti =)

2008-05-25 @ 22:42:46
URL: http://stargirl.webblogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0