5 timmar i 5an huset

image496Så kom vi då iväg, Freeport blev första stoppet.
Daniel va 90 min *sen* trist o blev irri.
Jag köpte en löpare och 6 nya djupa skålar till min soppa.
Hampus fick ett par nya Adidas skor, han kände sig vuxen i dom sa han=)
Sen körde vi till Nordstan och det blev 5timmar i 5an huset.
Hittade jättefina Esprit ballerina skor, testade hela förra sommaren men hittade inga sköna.
Sen blev det ett jättesöt rosa Bondlid linne på MQ som jag fick i presenta, tack=)
Hittade en jättesöt finkofta till det på BikBok.
På Esprit blev det ett linne till ett jättefint med tryck fram och bak.
Fuskade lite och åt sallad och 3 bitar Pizza på Pizza Hut , det blev 12,600 steg i alla fall.
Tittade på så ska de låta och läste Veckans Nu och Slitz.
Ina och Iza sitter och tittar på Dora, dom e lika=)
image495image497
image498

Lördag
Nu har vi ätit frukost, jag åt pannkakor och vaniljdrömmar en Cola light till det och det hade varit 10 poäng.
Nu ska vi strax bege oss till Liseberg, där jag SKA vinna!


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0