2 Trisslotter, Aftonbladet och ett kexchoklad!

image517Det erbjudandet hade dom idag när jag skulle in på tobaken och posta några paket, så det nappade jag på=) Får vi bara hoppas att det är vinst med.

Denna veckan har jag VABat, tänkte oj med tid jag kommer att ha, kan städa, putsa fönster mm

Inget blev det gjort

De första dagarna va Ina jättegnällig och jag fick hålla henne för att få i henne sin medicin.

Hon har ju fått Scharlakansfeber.

Vi passade på att ta sovmorgon till halv tio vaje dag=) sen åt vi frukost ihop.

Vid ett gick jag med henna ut till Råå ner om stranden och hem när hon sov.



Var och tränade skivstång i tisdags och igår va de Ki- Box med Marcus.

Världen är allt liten, på Hampus Karate går en pojke som heter Isac som han e kompis med, och hans mamma tränar med karate i gruppen efter.

Dom brukar vara på Friskis på torsdagarna, nu visade det sig att KI-box Marcus va Isacs pappa=)

Så jag har fått tränat och gått i veckan i alla fall.


Min tvättmaskin gick söder i veckan, e kris nu, gått två dagar och det är fullt i tvättkorgarna, ska ut och köpa en ny idag, den va 10 år gammal så ska väll vara nöjd=)


Sen blir det vanliga Maxi, och om vädret tillåter( nu kl 10 är det 13 grader och sol)  så blir det gröninge med lite mat efter 4.

Ska kika så ska det låta idag faktisk för bröderna Rongedal ska vara med och sist dom va med så va det kul.


image518Skickar lite Kattgodis till min systers katt Nella (salem) som e sjuk och har varit hos veterinären.

En av mina tre katter Törnrosa hon har rymt, det gör hon alltid under sommaren och e borta upp till två veckor i sträck och jag e alltid lika orolig.

Nu måste jag jogga hem innan butiken öppnar då jag glömt ett viktigt telefonnummer hemma *suck* och man kan ju dö av några extra steg;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Oh, är det kexchokladet gott med vitt?
Blir inte för sött??
Det tackar hon för..hon ska få ngt riktigt gott ikväll =)
De på din veterinär tycker hon e söt men lite arg hehe, ska hämta henne i em, blir hon nog gladare slippa tratten!

2008-05-16 @ 10:27:26
URL: http://www.stargirl.webblogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0