10 Vaniljdrömmar + Rosa EU moppe

I går var jag med Hampus på hans skola, sen va jag och köpte kulor och kulpåsar till barnen och Ina fick ett pingu tält
När jag kom hem från jobb hade mitt Buzzador paket med ost kommit=)
Sen va det dax för skivstångsträning.
Sen Desperate och gonatt.

Idag (Onsdag) gick allt fel!
Skulle gå ut till Högastensskolan på utvecklingssamtal med Iza skulle möta upp Jonas halv 9 i Miatorp.
Inte var han där, jag fortsatte ut.
Sen promenerade jag hem, när jag kom till jobb ringde dom från Izas skola, hon hade haft ont i huvudet HELA dagen, och nu hade dom feber!
Varför sa dom inget när jag var där.
Så bara ut och hämta henne och köra hem.
Syster kunde ej träna Kibox med mig i morgon hennes armar orkade ej, snyfft.

Sen ringde Tina kunde ej gå med mig idag och ej sy ikväll, hon skulle passa en liten.

Upptäckte sen att en rival än en gång köpt in samma saker som jag, så trött på det, kom på eget!

Såg sedan på Teenor att jag hade en faktura på 4000! Pratade då med dom, men vilken faktura undra dom, dom kunde ej se... och sen den stämmer ej

Men hallå e de du el jag som jobbar på kundtjänst

Ja men internet, utomlands och betal tillkommer

EHH ja det har jag på ca 120kr!!! Var är resten 3800????

Öhhh vet ej, men den är nog fel ska du se..

Sen stängde jag ner fönstret, iddi



Blev bara så trött på allt, tog mig ett vit kexchoklad och 10 vaniljdrömmar! och en pastasallad.

Sen vilade jag och Iza en runda sen kändes det bättre.

Så jag gick min runda på karaten med och är nu uppe i rekord 18.400 steg och har ej lagt mig än!

Rosa Eu Moppe
Sen har jag fått dille på denna Rosa  Retro EU scooter, onödig, men såååååååå fin, varför kan den inte kosta 5,900 istället för 9,900- VILL HA


SÖTA BILDER

Fick två söta mms med, ett på Miranda med täckten Älskar Dig, ett på Jonas, lite sur men gullig=)




Kommentarer
Postat av: Jonas

men hjärtat.

du la inte ut den bilden... shit =)

men gulligt S



love ya /din J 4-ever

2008-05-21 @ 19:39:56
URL: http://absoluthbg.blogg.se/
Postat av: Anna

Det där lät som jag var "lat" att mina armar inte orkar, men det är ju på grund av "sjukdomen" som jag har som jag inte orkar, inte för jag e lat =( Annars vet du att jag hade följt med =)

2008-05-21 @ 21:36:49
URL: http://stargirl.webblogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0