Åhhhhhhhhhhh om jag bara

skulle kasta ut våg jävlen.
Kan inte låta bli att ställa mig där varje dag.
Och sunt förnyft säger att är man hypernyttig och träna varje dag äter rätt så går man ner.
Men nej inte jag jag går upp!!
Kommer nog att banta i hela mitt liv.

Igår blev det spinning, jobbigt... lite halvtråkigt men bra=)
Birthe dök upp och kikade på.
Lite jobbigt då hon ville och fika ... o vad jag ville

Sen hem soppa, grönsaker mm

Sen tog jag ett jätteryck och tog trädgården på baksidan, rabatter, buskar, ogräs häcken och gräsmattan helt själv.
Sen blev det någon polis film serie Höök, den va bra men 23 va vi trötta och Jonas körde hem och jag somnade bums

Idag är bara en sån dag jag vill ta ledigt och va ledig............ och fika fika fika
Ska nog åka bort på sko utförsäljningen och se om dom har några vita sandaler.

Jonas bror hade ringt , dom skulle gifta sig 14feb, så blir det kanske ett bröllop till, men vem vet jag kanske inte är bjuden...
Konstig bror som ej berättat att dom förlovat sig i midsommar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för att bråka men som titel längst up i Explorer står "Fairytails", det är ju något helt annat. :)

2008-07-11 @ 23:40:51
Postat av: emelie

Hej, just nu på min blogg har jag att du kan ställa frågor om skönhet till min mamma som verkligen är jätteduktig på sådant hon har läst massa böcker och för henne är det ett stort intresse. Du kan fråga om finnar, fet hud, torr hud, vilka färger du passar bäst i, hur du gör för at få finare hår. YOU NAME IT. Läs mer på min blogg och berätta gärna för andra!

2008-07-14 @ 14:57:56
URL: http://emeliemalmquist.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0