Shopping - Cultljusstakar

I natt sov jag skitdåligt.image342
Somnade halv 4!!!
Men men, va med mamma i stan blev lite shoppat.
Köpte en Orkidé i plast (hatar plastblommor men denna ser riktig ut).
Jag ska ha den på sängbordet bakom sängen och dom får inte tillräckligt med ljus där.
image343
Sen va jag och köpte tre nya plattor till min Cult ljusstakar som jag fick av Jonas i julklapp.
När våren kommer så ska jag byta ut till två vita plattor med rosa blommor och en rosa platta.
Sen fyndade jag lite till Kidzen på H&M,  jeans till Iza och byxor till Ina.
Lite klämmor blev det med har säker alla som hm sålt men e så sött att matcha med.
Köpte några Alla hjärtans dag presenter.
Ina får en Pippi mössa och Iza en tröja hon velat ha med massor av paljetter.
image344
Köpte även den nya tunikan på Lindex till Iza.
Va o fikade på Wayn och dom hade vit choklad cappucino där med!
Blev en beagle och en brownie där med.
Hittade en tunika till mig på Kappahl handlar aldrig där.
När vi skulle gå ut så sa ett biträde köpte du den gröna, jag bara ja?
- Jag såg när du provade den och den va såå fin.
Det va kul att höra.
Köpte mig en ny rosa gerbera med, tycker dom e sååå fina och så fräscht med en snittblomma.
Sen köpte jag med mig Thaimat hem ska äta själv i kväll Jonas kommer ej förens 21.
Vågen visade bara- 2,2 kilo tyvärr.
Men Bröstmåttet - 3cm
Midjan - 6cm
Låren - 4cm
Vad- 0,5cm
Så jag e nöjd ock kämpar vidare.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0