Mitt liv

Suck säger jag bara.image371
Det känns fortfarande som om jag lever i en glasbubbla och är ständigt tött och ingen energi, men nu har jag tagit tag i det och kontaktat sjukhuset så får vi se.
I helgen som jag spenderade henna förkyld helt själv, designade jag två nappar som jag själv tycker är söta.
Problemet är att jag måste beställa in 1000st och vill ha sålt 500 innan jag får leveransen då det är mycket pengar.
Annars så målade jag klart under trappan och monterade upp stolen och bordet det blev fint.
I söndags köpte jag några nya blommor på Floweteam.
Min lilla tjej har slutat med Välling.
Jag hade förberett Daniel att när detta paketet är slut så är det SLUT.
Då säger vi det vällingen är slut.
Men han hade gjort det redan i helgen, och hon nöjer sig med det svaret den är slut.
Men sen läste Daniel i en tidning att det va en 6åring som drack välling, deras problem var om hon skulle dricka ur mugg eller flaska.
Daniel tyckte då varför ska vi sluta hon e ju bara 2 1/2...det e ju bara jobbigt.
Suck, då behöver man aldrig sluta med saker.
Ma kan gå i blöjor och amma till dom e 10 det e bara jobbigt att sluta.

I mose jobbade den ena hjärnhalvan mot den andra jag hade sovit gott i natt men drömmt hela natten och va svin trött, träning fanns ej i mina tankar.
Men att somna om och träna på kvällen, det går så mycket extra tid, jag hinner ej med att göra något annat så jo jag masade mig dit.

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0