Så arg så glad


Igår va det lucia  i Izas klass. Dom va så duktiga sjöng helt utan frökens hjälp.
Kikade lite doktor Phil, Jonas kikade förbi när jag redan lagt mig.
Blev så arg i morse då för ovanlighetens skull väckte Hampus Iza han hade tagit en cd saga som han absolut behövde INNAN kl 7 på morgonen.

Idag blev jag så glad hittade jag ej dator till Jasmine så hoppas dom skickar den idag så vi hinner installera nätverkskortet så allt fungerar när hon får den.
Det blir en julklapp från Daniel och mig.
Den kostade lite mer än den skulle men säljer ju hennes gamla så lägger till det.


Idag är det öppet hus på fritids, så dit ska jag m Ina efter jobb, sen kl 6 ska vi ha lite glöggfest hemma, blev två som inte kunde komma men vi blir endån 9st så det räcker.

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0