Oh vad jag blev arg och ledsen

Tja igår blev det inte mycket gjort, hade såå ont, blev två julklappar inslagna och lite tv tittande.
Men på kvällen fick jag ett mess från barnens pappa, då ville hans nya ha tillbaka 4klädesplagg som hon gett barnen för 4 år sen!!!
(Dom har vi ett tidigare tillfälle tagit tillbaka julklappar)
Jag har tidigare förklarat att den ena kjolen gick sönder och toppen finns ej mer (det är 4år sen!)
Det andra settet finns då lillasyster har det men är undanlagt då det va sommarkläder.
Men det är inte det, man kan INTE ta tillbaka saker man gett!
Han ville ej lägga sig i det.
Då börja hon messa, då kunde jag ej vara tyst och skrev vad jag tyckte och tänkte om henne.
Någon gång får det ju vara bra.
Har man lämnat bort ett barn, låtit sig utsättas för misshandel så man förlorat ett annat barn, och nu har tre andra barn kan man låta MINA  barn vara hon är INTE mamma till dom .
Men blir ledsen då Iza grät så när dom tog tillbaka hästen och släpet som hon fått, pappan såg detta, och nu hävdar häxan som INTE var där att hon va inte alls ledsen.


Gick o la mig sen,har fortfarande ont i magen idag, vill inte kissa för det e då det börjar, ska försöka hålla mig tills jag tagit nästa tablett.
Lämnade Ina på förskolan idag sen Hampus hos Jonas för Hampus har redan slutat skolan.

I em ska Daniel fixa Hampus dator sen ska vi köpa julklappar till barnen.
Ska kika på Lindex man fick halva priset på valfrivara.
Fick bonuscheken från Intersport=750kr  =)
Fick visserligen bonus på Daniel peakjacka och Jonas jacka, men sen handlar jag nästan allt där.

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0