Nu hörs vi nog inte på ett tag


Igår blev det baka saffrans längd med vit choklad , sååååååååååå god och enkel att göra.
Birthe och barnen kom.
Sen kom Tina med en snabbis.
Jag o Birthe körde till Maxi skulle kika på damsugaren dom hade men redan slut, blev en tur till City där jag äntligen hittade diskmedlet från Yes.
Sen när vi kom hem halv 8 hade Jonas lagat kyckling och ris.
Det blev CSI, mitt i all bestämde den  nästan nya tvättmaskinen sig för att lägga av!
Jasmine fick ett sms att hennes pengar var uppringda redan!
Och Iza skrek för hon hade ont i örat!
Och i bakhuvudet låg datorn som inte kommit.
Kunde det bli mer....


Ut med del blöta tvätten , tömma maskinen förhand.
Sen packade vi in de sista paketen.

Idag ringde datorkillen hem, och nu hoppas vi det är löst
Sist i mailet jag fick stod totalsumma, den betalade jag men nä det tillkom frakt.
Men hur i hela världen skulle vi veta det!
Ringt tre ggr och mailet och jo den e skickad!
Han va bekymrad över polisanmälan.
Så jag tänkte först ta pengarna åter men, det är en ok dator.
Och blir jag lurad så 150 kr mer då...
Så dom är insatta och vi lovat ta tillbaka anmälan när vi fått datorn.

Ringt tre och ja Jasmines mobil visade sig att inte va spärrad och hon om någon vet ju att NEJ inga betalsaker, det va ju därför jag tog denna mobilen allt gick att spärra men jo 3 låtar hade hon hunnit med.
Men hon e så stor nu så det får hon betala själv.
Och i morse startade diskmaskinen.


Så mysigt att vakna och gå ner känna doften av granen.
Iadg jobbar jag bara till två.
Vi ska och fira jul med Jonas föräldrar i dag, och spela julklapps spelet.
Ska bli kul att se vad barnen köpt, dom fick pengar att handla själv för på Lagerhouse


Kommentarer
Postat av: Robert

Låt polisannmälan ligga kvar. Han har gjort såhär många gånger. Läs mer på falshback och sweclockers // MvH Robert

2009-01-04 @ 11:54:39

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0