Äntligen Lördag- Godis- Shopping- Festa

image444Igår inget speciellt , Maxi, sen gick vi till Willys o Öb i stället letade banan likörs extrakt, men fanns inte.
Dom hade 5 korgar saker på Willys för 1-kr st. så köpte en påse till kidzen kan dom själv få välja.
Kom upp i mina 10.000 steg
Sen kikade vi Min brors flickvän den va bra.

Lördag
Vägde mig, fuskvägt mig hela veckan haft ångest för vågen har vägrat flytta på sig... Men i dag - 1,6kilo!!! 0,6 mer är vad jag har räknat med. Så totalt -4,7kilo =)
Gick ner till Waynes vid 11 köpte mitt vanliga ost/skink fralla m en brownie m vaniljsås och en kaffe mocka m image445grädde.
Orkade inte hela mackan, och åt bara lite lite på brownin... snyft men skönt
Sen gick vi hemåt kikade lite affärer köpte trosor på Åhléns får se om dom e sköna, sen ett läppglans till i kväll =måste hittar inget bra som håller..
Sen TRODDE jag att vi skulle fortsätta umgås men nej...
Först i veckan hette det jag ska ha *killkväll* vi ska träffas 6 laga mat ihop och sen kommer min bror, tänkte perfekt då kan jag vila och duscha vid 6.
Men sen ändrades det då kom bror 4, tänkte jag då hinner vi i all fall att hitta på något EN LÖRDAG FÖR EN GÅNGS SKULL...
Men nej då kom bror kvart i tre och han skulle gå hem två... så vi fick tre timmar..
Kulimage446

Åkte till Familia själv skulle köpa schampot och Balsamet på Bellbox som syster gjort, luktade jättegott.
Fick två för 329.
Såg sen att vi köpte olika, men detta luktar med gott=)
Sen gick ja in på Esprit, hittade mina favvo jeans som jag köpt i Köpenhamn en gång, i mörka så  köpte dom och en topp,,,, 800+400 hmm men inte ofta jag hittar byxor som e extra långa.
Dom skulle beställa hem ett par ljusa med till nästa vecka som jag ska ut o prova.
Sen blev det lite kläder till barnen inne  på Lindex, Ina fick två par byxor , Iza ett par Jeans och Hampus en WCT jacka.
Hade även sett en jättefin mjuk filt på Dimoda för 789, va halva nu så den köpte mamma till mig i present =)
Längtar till jag kan krypa in under den.
Nu ska jag vila, sen duscha sen hämta mat på Big Buddha sen till syster
Imorgon ska ja........ SOVA....


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0