Two's Company-But Three Is Better....

Jag vill ha 4! 3 e för lite..image129
Så lät samtalet i soffan.
Jag sa -- Ska jag ha vill jag ha 4!
Nettan tyckte tre räckte.
Men Tina ville ha 5!
Tina sa det beror ju på vad man ska ha dom till.
Då sa jag då räcker det med ett och gör det lite tjockare :P
I alla fall så pratade vi om ljus *S*
Tina skulle stöpa ljus arrangemang i helgen.
Men det lät mer som något annat.
Roligt hade vi som vanligt och vid 22,30 promenixa dom hem i regnet.
Vi ska ha en glöggkväll den 6 Dec ska bli mysigt.

image130
I dag e det storm ute och kallt.
I kväll ska jag dricka varm choklad med sprutgrädde och marchmellows och kika prison break- Längtar.


Just nu e jag mest irri.image132
Att folk inte vet vad dom vill!

Fick ett sms som lät såhär
Älskar dig som vän och trivs som vi har det, vill inget mer är inte redo.
Längre ner i samma mess
Jag älskar dig, och hade ej tackat nej till mer.
Sen säger J till N att
Jag älskar henne och vill leva med henne.
Till mig messar j två dagar senare
Hade du ansett det va fel om jag träffa nån och fick ihop det med henne!
Men hallå
Vad vill du,
Vill du ha det som du har det
Vill du mer men är nöjd som du har det.
Vill du träffa någon och få en flickvän.
Shit alvar skärpning.
Om man inte vet vad man vill kanske man ska stanna upp och fundera på det innan man rör in sig.


Själv är jag helt klar med vad jag vill.
Jag vill ej (nog aldrig)bli sambo igen.
Vara fri göra vad jag vill med vem jag vill.
Ha någon speciell att kika lite film och mysa lite med.

Senaste året har jag träffat 4 killar varav tre varit upptagna/gifta inget som hindrat dom.
Men samtidigt har jag nog känt att då kan dom inte ställa krav på mig.

Man kan aldrig rå för sina känslor, men jag är alltid ärlig.
Jag är hellre ärlig och sårar än ljuger då sanningen sårar ännu mer när den kommer fram.
Man är ingen vän om man ljuger.

Man kankse skulle byta till en tjej, hmm image133
Tycker att Fergie ser bra ut o är sexig.
Angelina Jolie va det förr men hon e för smal nu och utan former.
Så det e väll min *typ* av tjej =)

Tack tjejer för en mysig kväll i går.


Då vi kom fram till samma som alltid *killar suck*
Nu ska jag sätta fart och jobba lite i all fall.
image74

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack själv gumman;)Det var skoj som vanligt med mycket skratt och tokigheter...

2007-11-09 @ 14:16:39

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0