[tjejsnack] Vecka 44; Årstiderna

Vilken årstid är den bästa, varför?

Säger nog sommaren, det finns mest att hitta på man kan vara ute, det e mycket folk i rörelse. Och man är inte så image84trött.

Alla årstider har sin charm! Känner du så också, vilken charm har de olika årstiderna?

Våren för det är mysigt väder och alla blommor tittar fram.
Sommaren för det är förhoppningsvis varmt och man kan sitta ute på kvällarna.
Hösten för det är mysigt att ligga inne o kika fim med tända ljus.
Vintern är fin om det är snö, allt blir så ljust och mysigt med ljus i alla fönster i träd.

Skulle du kunna leva utan nån årstid, vilken, varför?

Hösten för den är trist och ruggig och man blir trött o hängig.

Under vilken årstid fyller du år?

Våren

Hur brukar du bli firad, hur har du kalaset?

Då jag har barn bryr jag mig inte om min födelsedag, men de e kul med presenter :P, jag slår i hop till ett stort kalas och firar min födelsedag med deras.
image25


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0