There will always be sunshine after rain

image162
Men hur jävla länge ska det regna!!!

För det första hatar jag att vara nyttig.
Det sitter nog en ängel på min ena axel och en djävul på andra.
- Ängeln säger men ärt nyttigt/träna , va onyttig på Lördagar så kommer du i alla dina kläder igen och ditt självförtroende e på topp.
- Djävulen säger ät allt du vill, tänk om en bil kör av vägen o träffar just dig och så hade du så trist sista tiden. Dui slipper kurret i magen, kika i skåpen varje timme , tröttheten, huvudvärken och suget.
Lev som varje dag vore den sista.
SUCK

I dag har ja fuskat lite, =)
Fotopaketen från barnens skola kostar 500kr st!!!
Jag har som sagt 4 st... 2000 varje år för att man använder en bild och ger bort någon.
Nej i år scannade jag in dom och ska beställa dom på en fotosida då blir priset ca 15kr bilden.
Lägger jag hellre dom pengarna på julklappar till barnen i London=)
image161
Skulle leta efter en bild på en deppad (tog en bild på mitt söndergråtna öga från igår i stället) person hittade en bild på Chris Benoit
Läste hela storyn i Slitz för ett tag sen.
Jag älskar Wrestling faktiskt och han va en wrestlare.
Men i vilket fall som helst så tog han steroider och en dag gick det för långt han misshandlade sin fru så hon dog, kvävde sedan sin 7 årige son och hängde sig själv i en träningsmaskin 2 timmar senare.
Tragiskt.

Vad jag dock inte förstår är varför ta man med sin de man älskar?
Kanske om man tror på ett liv efter döden.
Mår jag dåligt och vill ta mitt liv hsr jag ingen rätt att bestämma och ta mina barns liv.
Fy...
Hm tittade på Boston Te party i går med Fredrik o Philip mina idoler.
Det handlade om självmord & Ångest precis vad jag behövde titta på när jag mår såhär.

I dag e det tvätten som gäller och sen när jag lagt de små barnen hade jag tänkt promenera ut o sola.
Har hittat en massa recept i tidningar på jul mums så hade tänkt att baka och pyssla extra mycket med barnen i år.

Detta va väll inget upp piggande inlägg men känner mig inte pigg och just nu e allt bara skit o jag vill inget.
Press rewind and start all over..... e nog mitt ordspråk för dagen..
image163


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0