Tha weekend....

image176
Oj vad helgen rann iväg.

I fredags va jag o stor handlade som vanligt sen kikade jag och Jasmine på.

Den var rolig, mysig julfilm.

I lördags storstädade barnen sina rum och sorterade ut leksaker dom va duktiga blev 6 st papp påsar (som jag ska sälja)  (suck va tråkigt)

Sen va vi på kalas hos mamma. Åt jättegod mat. Hade köpt en Creame Bryle tårta mumsig men mandelbotten så det pillade jag bort.

Kikade på Trångt i kistan på kvällen, men fy vad seg film! Rekommenderas inte.

I söndags var Daniel här och hjälpte till att styrka julgardiner och köra o kasta allt skräp och städa resten av huset.

Sen va vi på Julskyltningen i Råå i ösregn. Har nog aldrig varit så lite folk.

Men barnen fick gå in till Tomten och ta lite lotter och så kikade vi på Tomtetåget.

Sen åt jag o D vars en lusse bulle som vi köpt i Råå och Drack Lucia glöggen som skulle smaka lite choklad.

Den hade fått dåligt betyg, men jag tyckte inte det va någon fel på den, men vart chokladsmaken tog vägen vet jag inte.

Tittade även på Släkten är väst. Den va ganska ok.
image163


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0