Tänt va det här

Köpte  ju lite olika ljus-saker helgen.image104
Har försökt ta lite bilder. Vissa blev fina i mörkret andra inte så är en *tänt* bild o en i mörkret bild.
Den första kallar jag guldkon e 80cm hottade ja på City Gross (nä det e ingen julgran=) )














Denna glasboll med små lampor i kommer från Åhléns
dom finns i andra butiker med men där är dom oftast regnbågsfärgade i det klara glaset. Det ville ja inte ha så den kosta några kr mer.
image105
På Dimoda hittade jag denna fina glaskupan som ser ut som krossat glas och en fin ljusmanschett  med oranga / bruna pärlor.image106

















Sen till trappan köpte jag en gul/brun kvist med massor av små lampor. Det stod på skylten till denna att det va stor mysfaktor. Visar även en bild på väggen i trappan som jag hållit på med i evigheter, har fortfarande en kvar.
Även en av tavlorna jag köpte på Gallerix finns med på bilden.
image107
Sen i sovrummet har jag köpt en jättefin slinga som jag lagt på ramen bakom sängen. Den e de mysfaktor på.
image108
















Och till fönstret en svart liten kon ( o nej fortfarande ingen julgran) image109


Fick även mitt Buzzador paket med kaffe i dag. Så det får jag testa när det andra tar slut.
Ska även dela ut o låta mina vänner testa.





image110


image111
Sen glömde jag i går att jag fick en av parfymerna jag önskar mig av Daniel, det blev DKNY Be Delicious

Den andra som jag skulle vilja ha är Jennifer Lopez "Live" Jag har redan De luxe men tycker den vanliga med är god.
image112
I dag tog jag tag i det jla gåendet igen o vikten... gått 8500 hittills och varit nyttig i dag i all fall.
Gick förbi syster skulle titta på hennes mobil för att se alla fel min har.
Men hm skulle vilja ha hennes ben, kunna glida ner i en stövel, benvärmare strumpbyxa och kjol.
Men hmm har fått min mammas ben och hon pappas.
Jag får jättelätt muskler i benen (e väll enda stället dom finns) och hur mycket jag än går ner i vikt e dom tjocka benen kvar, midjan blir smal o brösten försvinner=) men nog fn e benen lika tjocka.
Suck.
Lämnade in min mobil och skällde en runda, fick en b mobil dock lite bättre än förra lånetelefonen.
Men nu vill jag ej ha tillbaka den med samma knappar systers va inte lika dan och hennes tema meny var annorlunda och den vibrera när man bläddrade runt i menyerna.
Skärp er Sony Ericsson!
Nu ska jag göra en beställning till jobb och sen är det CSI, kanske orkar med några sittupps.
Vi får seimage25

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja,dom rika dom kan shoppa på!
Den bollen såg jag å Ida när vi var på Karlssons i stan så tänkte köpa sådan sen men har inte direkt ngn plats te den men får väl hitta en hehe..
Jag skulle juh ha ljusarrangemang te väggen men sist jag var på dimoda var alla deras snea å vinga..är denna rak?? Vad kosta den???
Den parfymen har jag haft =) men jag sålde den igen :p tröttna på den.
Trappan ser fin ut!Å jag som tycker mina vader är tjocka! Fast skönt att jag då har ngt som du inte har :p
Glöm inte! pengarna idag!

2007-11-06 @ 07:54:31
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: Sofie

A dom som inte har köpt en ny soffa, byrå, barstolar,lampa,servis,bestick,tavlor och en peakjacka för 4000 (totalt över 17000) dom kan köpa sig några ljus för 7-800kr
=)

2007-11-06 @ 17:55:05
URL: http://bubbels.blogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0