Suger på en kula....

Mumsade Toffyfe el hur det stavas i går till DH. Och hatar nötter så suger bort det mumsiga från dom och lägger tillbaka dom i facket=)
I går snabbade jag mig på jobb (vilket jag gör alltid) men det har varit lungt denna veckan så stängde kl 13 och åkte till Barnens Hus och köpte julklappar.
Sen körde jag ut till Väla för att köpa en Concealer på Cubus.
Köpte en jättesöt Tröja med en snögubbe och texten
ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU!
Det blev även två klänningar till Jasmine och Iza och svarta strumpbyxor med glittriga hjärtan.
Dessa ska dom ha på kalas och jul/nyår.
Min hästtjej Iza fick en hästmössa (som visa sig va för stor) och hästvantar (som visade sig va för små).
Hampus fick en jättefräck drake mössa.
Ina fick två tröjor som hon ej behövde men dom va billiga=)
Bilder kommer e på jobb nu.
Sen körde jag hemåt och då började det snöa!!!
Städade och tvättade ska ju åka torsdag morgon, och då ska mamma vara där får det vara lite rent=)
Och vad tror ni händer den j*vla h*lvetes mög telefonens knappar går sönder!!!
3 gången på tre veckor nu, typiskt det hände 2 timmar efter jag lämnat Väla.
Ska dit i morgon och lämna den och nu ska jag ha en ny!
Sen blev det DH o sängen.
image74


Kommentarer
Postat av: Anna

Då kan du lämna tillbaka kartongen till affären och säga att när du köpte den fick du bara nötter i den :p

2007-11-14 @ 08:29:57
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: Janne

Köp en Nokia istället dom e bättre en sony.E

2007-11-14 @ 10:15:21
Postat av: Daniel

hahaahahahah...... are u nuts?

2007-11-14 @ 13:44:32

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0