Seg...

image128

Är faktiskt klar på jobb för en gångs skull.
Sitter och väntar på att han med datorn ska komma, vilket jag inte tror att han gör.
Kanske stänger en timme tidigare och går hem och städar.
Fredagar e ju min städdag men imorgon kommer Daniel ner och hämtar oss vid två.
R skulle ju egentligen hämtat sina barn men bilen e fortfarande trasig.
Och ingen han ringer till vill ge vad han vill ha för sin trasiga bil.
Nähä kanske skulle ta och sänka priset då.
Det är också ett sätt att flytta så långt bort att mamman ej kan lämna barnen där , och sedan säga att bilden är sönder.
Så slipper man ha dom.
I kväll e det torsdag och sykväll.
Ska fixa klart i bland mina foton.
Hade ju tagit fram tors. men vi ska ju äta bullar i kväll , orkar jag inte äta middag kl 17 med.
I morgon ska jag kika Prison Break det två senaste avsnitten 6/7
Svensk text är klar till nr 6 men ej nr sju men i värsta fall så får man kika 7an utan text.
E ju så spännande.
Ska mumsa lite god mat med. D ska jobba på kvällen / natten så jag lägger nog mig tidigt o sover ut.
På lördagen väntar en tur på stan jag behöver ju ett tidningsställ men hittar inget snyggt.
Sen ska vi till äventyrsbadet i Växjö.
Sedan på kvällen ska vi fira en tidig fars dags middag på den mongoliska restaurangen Hongkong som är min favvo.
Man väljer själv mat och sedan steker kocken den till dig.
Jag har varit på Zoja i Jönköping och Asian Kock i Helsingborg men godast är Hong Kong i Växjö, där har dom såser man kan lägga på efter.
Jag älskar ju jordnötssås.
Sen blir det hemfärd på söndag middag.
Ska få bytt däcken med, ska ju köra till Göteborg nästa torsdag.

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0