Pepparkaksformar


Lite kinkig då min *önskelista* är borta från datorn , o kommer bara i håg två saker, men det ena va en bok dom pratade om på Rix fm för flera månader sen o den vet jag inte namnet på snyfft.
Satt o tittade på coolstuff o hittade bla dessa fräcka pepparkaksformar. Typisk Sofie sak.
image123image124
Dom hade även hjärtana som man knäcker som blir varma, dessa köpte jag dock från Oriflame.
Men dom funka bara att koka och använda igen.
image125
BreOn
Denna va ju lite smart nästan ett måste aldrig fattat varför alla tuber måste ha runda hål.
image126
Men alvar nu Singelring!!!
Genom att bära Singelringen visar du att du är helt ok med att vara Singel. Du kanske önskar att finna den rätta, eller så är du helt nöjd med att vara själv. Oavsett vilket, så visar du omvärlden att du accepterat vem du är - det vill säga en attraktiv Singel
Shit vart är vi på väg, vi kan väll bara låssa att har vi ingen ring alls så är vi inte så *jätte* upptagen =)
image127
Nu börjar ögonen bli trötta, men är så sugen på nått!
Åt mina *fiskbullar* innan va jätte mumsiga lite som fiskpinnar men saftigare.
I morgon ska jag göra torsk i ugn.
image74

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0