O så va det dax igen..

image177
Hm ett foto från mamma i lördags.
Ser mest ut som en pösmunk.
Ina o Iza ville ej vara med som vi ser.
Endån ett av de bättre då Iza hade armarna i kors på de andra=)


image178
Va på Maxi medans Hampus va på Karate.
Skulle sätta upp ljusslingor i går testade 1 ljus när och tre slingor och tror du dom va hela!!
Dom va ju inte sönder när jag la upp dom på vinden, för det hade jag väll aldrig gjort??
Blev så arg i går att jag drog mer slingan från trädet inifrån fönstret.
I alla fall gick jag på maxi o pulade lite
Köpte denna Nescafé Mixen.
Det är smakerna Cappuccino, Latte, Café au Chocolat, Café Vanilla och Café Caramel.
Kanske någon som är mumsig, annars e det bara Cappuccino Daim som gäller.
image180

Sen hittade jag denna nya Turkiska pepparn godiset, jag älskar salt så det va jag bara tvungen att köpa

Köpte även Två påsar med Knorr 3 sorters peppar sås, det e färgig sås i påse.
Tänkte kunde va mumsigt till lite kött el nått.

Sen till det jobbiga (som jag inte behöver höra kommentarer om)
Kommer som sagt aldrig att lite på D och idag fick jag för mig att ringa till hans *nya* företag och gissa vem som svarade!
Tja va inte oväntat.  Jag kunde inte låta bli så jag beställde och betalade för en kreditupplysning på *nya* företaget.
Och ja där stod det som jag inners inne redan visste att han ägt detta sen i somras.
Inte så konstigt att han betalade fakturor för *nya* företaget så sent som 3 Nov.
Det får man ju göra om man äger ett företag.
Tog ej kontakt med honom orkade inte..
Då kom ett sms...att andra delägaren till *nya* företaget skickat till inkasso.
D slut på sms var...Detta är jag inte värd han har ju förstört mitt liv.

Mitt sista sms till honom slutade i kväll med.
Det är precis vad du är värd.
Du gör ju så mot andra.
Du gjorde så mot mig.
Han kan ju säga förlåt det va inte meningen det gjorde ju du o trodde allt va bra.
Som man bäddar får man ligga......

Nu har jag mumsat upp en hel Toffife när jag skrivit detta.
Måste livet vända snart så jag kan sluta tröstäta.
Och vet folk tycker skyll dig själv.
O ja det gör jag med, det  va mitt val o jag får leva med det.
image163


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0