Lördag/Söndag


image148

                                                                                                                                                                                                     

I lördags va vi på Auchan och shoppade lite.

Köpte mig ett linne annars blev det ej mer kläder för jag e *tjocke*.

Shoppade massa mat, smörgås strössel, Lion choklad chokladmjölk, lite små julklappar till barnen.
Det va jättefint julskyltat.
image150

Sen va vi På concord med det e inte så kul men tänk om man missade nått :P
Sen hem duscha och fixa till oss , sen blandade Anders lite drinkar.
Mummsigt i all fall...
Blev nog hmm lite full bara hade handväskan runt huvudet=)
Sen får jag ju alltid kines ögon när jag e onykter så det går inte att missa.
Syster va lite sur för Birthe inte tog kortet innan vi började äta nu va det ju lite *stökigt* på talliken...
image152
image149

På kvällen va vi ute och åt, på något Mexikanskt tjohej, åt kyckling o pommes.

Va väll sådär men gud så goda frozen Margaritas, det va de vi gick dit för.

Vi delade en kanna med jourdgubb. Sen tyckte jag Melon lät gott men det smakade bara Lime!

Det var en sjungande Mexikan där som gick runt o sjöng för de olika borden.

Han sjöng Quanta la Mera.för oss.

Sen när jag o Birthe skulle på toa sprang han efter oss upp i trappan o sjöng. När vi kom ner danade jag lite m han=)



Sidan om oss satt tre killar (snygga) vi satt o flirtade lite m dom i al fall jag o Birthe.
image151

När dom skulle gå kom dom fram och undra vart vi skulle sen.

Vi bestämde *dejt* senare på ett disco.

Anna åkte hem hon va förkyld.

Vi tog en taxi till discot, killarna var där, dom snygga va 22/36... o från Portugal den andra frågade vi inte :P

Skulle pussa kindpussar när vi presenterade oss, 36åringen pussade tre, men 22 åringen hm han slutade ju aldrig var säkert 8 10st...  lite bakom.

Men där va inget dansgolv o man fick skrika för att prata så vi smet i väg redan efter 24.

Satte oss i Birthes soffa o snackade lite skit sen la vi oss.

Söndagen va det bara frukost packa klart och bussen till tyskland.

Där vägde väskorna för mycket så det va bara att packa om och jag fick på mig en av Annas koftor.

Hon där man scannade väskor undrade om det va kallt :P

Killarna på ditresan va med hen med dom va duktigt slitna..

Och Brasilien killen.. han stod framför oss i kön... igen

Det va dom dagarna det.
Och som vanligt när jag är hos Birthe så springer tiden i väg det är inte många min vaken tid vi är hemma hos henne.
image74


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0