Lite glad

image164
Förra månaden kom jag ju med i Gevalia hos Buzzador.
För 14 dagar sen kom jag med i Barilla, som jag ska hämta ut i dag.
Tror det va spagetti o pesto.
Sen hade jag fått en förfrågning om jag ville testa Lambi näsdukar när jag var i Luxemborg.
Men sista svarsdagen var i söndags.
Men jag svarade 8 i måndags morse och jag kom med=)
Du som Buzzador får nu vara en av de första att prova Lambis nya näsduk Lambi COOLMINT. Näsduken har en fräsch mintdoft från naturliga oljor, inkapslad i små microkapslar som krossas när näsduken används och frigör en fräsch mintdoft som friskar upp och gör förkylningen mindre obehaglig.

Kampanjidé
Passa på när du träffar dina arbetskamrater eller andra vänner. Berätta om Lambi och gör "COOL-testet". Dela sedan ut fickförpackningar med näsdukar och rabattkuponger så att dina vänner kan testa själva.

Ditt paket
Ditt paket kommer att innehålla:
  • 24 st fickförpackningar med Lambi COOLMINT
  • 24 st fickförpackningar med LambiBalsam
  • 2 st etuier
  • Rabattkuponger
  • Buzzador Informationsfolder


Nu som inte är anmälda som Buzzadorer (Du får testa varor med dina vänner gratis) änmäl er här image165


image163

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0