Lindex Julkalender!

image189

Har redan börjat.
Va lite kul faktiskt.
Fina kläder och jag körde ut på Väla när Hampus var på karaten för att testa storlekar.
Men det fans en röd kofta stl s och 2linne i xs.
Och nu när jag kom hem och skulle beställa via nätet så va dom slut där med!!
Så nu i fortsättningen så ska jag beställa direkt!
Man hämtar tydligen det i sin närmsta butik sen.
När jag va på Lindex va en pappa med sin dotter i 12-års åldern och testade ett par byxor.
Pappan sa vad tycker du, tjejen nää dom e inte fina, ingen har sådana.
Pappan - Men va kul att va först i Sverige med något, och visa vägen för vad som e hippt!
Hmmm

Hittade söta Kitty stumpor på hm Trepack för 79, de ska jag nog önska mig i julklapp.image190

Dom hade även fått in plysch seten igen hade nu massor.
Hämtade mitt Buzzador paket med Lambi närdukar i dag med=)
Hittat de stolarna som jag tyckte va så fina och sköna när jag o J va på en trappa ner.
De finns både på Ikea och på Mio 1100-1300st =vill ha
Hittade en annons på blocket med 6st men hon har ej svarat suck.
Kanske någon som har några till salu=)
Va inne på MQ dom hade fått in jättefina kläder från Bondelid, bla en Kofta, en klänning och en topp.
Skulle fixa lite bilder, men vilen B-sida Bondelid har dåh.
Nu ska jag fortsätta med Tradera bara tre påsar kvar...suck
image163


Kommentarer
Postat av: Tomten

I år är tomten extra snäll...

2007-11-28 @ 22:12:49

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0