Julskyltning på Råå

image169
Fy vad trött ja e ligger redan i sängen...
Tittorna ska stängas tidigt i dag.
Haft massor på jobb, och fortfarande stressa över att jag vet att det inte e klart.
Ska fixa lite m photoshop de tycker ja e kul men har så sällan tid.
Blev förvånad över att det redan  julskyltning på söndag i RÅÅ.image166
Brukar åka dit med barnen och kika på tomtetåget.

Yoggi DRÖM
Denna gör dom reklam på, på Radio Rix och jag e som de flesta vet ett stort fan av Vit choklad men dom andra smakerna tycker jag inte om hatar kokos o fläder.
Får väll köpa o smaka den i all fall.
Hur smakar vitt? Som en Yoggi DRÖM. Nya vita Yoggi DRÖM bjuder på fyra spännande smakupplevelser; den vita persikan har till exempel fått sällskap av vit choklad. Efter omsorgsfullt sökande har vi fått fram fyra himmelska vita smaker: vit guava/vit druva, kokos, fläderblom/vanilj och vit persika/vit choklad.


På tal o vit choklad hade syster köpt ett jättesöt Miranda Choklad till mig med texten friends 4-ever!
Tack så mycket.
Sen vet jag att det ligget ett till Mirandra choklad hemma hos någon som jag ej fått än.

image168


image170

Då fortsätter vi på temat vit choklad. På flygplatsen i tyskland hittade jag denna likören Mozart Vit Choklad Likör!
Längtar redan till jag ska smaka den.






image167

Sen ska jag in på systemet på fredag o köpa nya starkvinsglöggen Tindra
Som jag tänkte bjuda på till julafton.
Den Glittrande vinglöggen - helt unik, årets glögghändelse, för festen och glöggpartyt.
Tindra Glittrande är gjord för dig som verkligen njuter av gnistrande, sakta singlande snö, glittrande istappar och sprakande tomtebloss.

Glittrande Starkvinsglögg 15 vol%
Det finns även Tindra choklad & pomerans låter med gott men vad smakar pomerans? Va e det?
Får se vad dom kostar annars kanske det blir en flaska sådan med.

image163


Kommentarer
Postat av: Rögla

hej :) ser gott ut ;)

2007-11-22 @ 22:56:22

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0