Jla skit...

I går när jag skulle lägga in räkningarna i sista minuten så pang, slutade dosan att fungera.image85
Inte ens med nya batteri.
Så i dag när jag tänkt skylta om i butiken så va det bara att köra till banken så att jag kunde godkänna mina överföringar.
Dom hade bytt dosa så nu e den samma som SEBs dosa. Mycket bättre knappar.


Har fortfarande ont och tycker knappast att det blivit något bättre med urinvägsinfektionen.
Så ringde och ringde och ringde... Till sist gick jag dit och skällde lite.
Dom hade fortfarande ej fått provsvaren så det var bara att fortsätta med tabletterna och dricka mycket.



image87
Var och hämtade min telefon i går, samma knappsats som innan. Bara hoppas att den inte spricker den med. Men det vibrerar inget när jag trycker annars e de bara jag som inte har någon känsel i fingrarna=)
När jag startade den var den inställd på 1/1 och det va nyår och smällare på skärmen.
Nu har jag en jättefin bakgrund med löv och fjärilar. Men syster hade det i morse och hennes löv har redan vissnat.
Försökte att ta en bild.


Va uppe lite innan i morse min lille kille ska ju ha Halloweenfest i dag på fritids och skulle vara vampyr!
image88


Hade planerat min helg, då jag äntligen skulle få lite space vara barnledig (48 hela timmar).
På fredagen skulle jag handla och städa lite när barnen åkt och sedan skulle jag o Jonas gå på Bio.
På lördag skulle jag äntligen få sova lite och sedan gå på Väla utan barn. Och på kvällen va jag utbjuden på middag.
Och så kommer det ett sms (som vanligt) att bilen är sönder kan ej hämta dom.
Annars är det har inga pengar. mm
Så jävla tråkigt!!
Så trött på det..........
image25

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0