Här fildelas fan inte - vi tar back upp åt varandra!

Min mage vill inte ge sig men är lite bättre i dag.
Bara i 7 månaden nu *S*
I dag skulle min lilla Ina på sin första utflykt och ska det inte va kalt och halv storm ute då.
Laddar lite filmer nu som jag kan kika på i höstmörkret.
Har bla tagit hem (Klicka på filmen om du är nyfiken om vad den handlar om)
image114image116image115image117
image118image119image120image121

Ska snart med Hampus på Karate , då ska jag ut och gå en timme i blåsten.
Sen har Nettan äntligen skaffat sig en blogg undra bara när hon ska börja skriva i den.
E fler som sagt länge att dom ska börja blogga...el göra annat med saker och ting går sakta ibland.
E bara i min värld allt ska hända bums.
Skulle vilja ha torsk i ugn men tar över en timme.
Så det får nog vänta tills i morgon , det får bli Finus nya Fisk Nuggets.
Dom ser mumsiga ut.
image122
image74


Kommentarer
Postat av: Anna

Den första filem har jag sett, den var rolig =)
Den tredje med, den var sådär dock vill jag se 4 och 6 för ettan på fjärde har jag hemma hehe.
Hängde du med nu :p

2007-11-08 @ 08:22:21
URL: http://www.stargirl.webblogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0