Fucked upp life igen typ el alltid el


image157
Suck nu är ja sådär förvirrad igen.
Glömmer allt, blir av med allt 1000 saker iu huvudet o hjärnan går på högvarv.
Ganska irri i dag fick mess från Telenor att Mobilen kommit åter från reparationen!!!
Ringde dit och bara gapade dom tyckte ja dom har bytt ut knapparna jag bara ah när vet du vad.
Jag hämtar inte den då behåller jag låne telefonen, hon bara nä det kan du inte.
Ehh jo det kan jag skriv på lappen vägrar hämta ut den och behåller lånemobilen sen slängde jag på luren.
Arg som ett bi ringde jag upp Sonny Ericsson jag som hatar prata i telefon men han va i all fall trevlig.
Telenor har en reklamerat telefonen till dom utan skickat den på reparation.
Alltså det va Telenor som gjort fel.
För Ericsson har som policy att efter 2 gånger byter dom till ny!!!
Så nu e det bara att ringa i morgon och säga till telenor att dom ska skicka i väg den... igen.
Men nu ska dom väll krångla på Ericsson nu har ju verkstaden bytt ut till nya knappar och till Ericsson kommer det en hel mobil.
Sen hade jag fakturor hemma i onsdags när Daniel packade in inas saker i bilen.
Och nu e dom bo0rt. Helt borta.

Lika bra som det kan vara virriga jag som skickat dom m B post till Mars kan det vara någon som lånat dom... el nått.

Och nej man har bara sig själv att skulle om man känner sig anklagad i detta fallet.

Va ute o gick en timme när Hampus va på karaten och tror ni inte jag tagit fel hörlurar till mobilen o tagit ett par till mp3!!!

Så en timme utan musik.
image153

Suck
Sen tänkte jag i går när jag körde hem i bilden syster sov.
Vet inte än vad jag kom fram till..
Men e så förvirrad..
Allt e jobbigt R e det jobbigt med vill bara mina barns bästa och vill stå på mig, men orkar jag i längden .
Jag behöver verkligen en paus ibland på 24 timmar o ladda batterierna.
Jag sa nej nu e det stopp denna gången.
Men hur lång tid tar det 6 månader? Och sedan då om han skriver papper o sen skiter i det.
Då har det gått ett år... och snart är 2 av barnen så stora o bestämmer själv och då åker ingen..
Sen D ska jag låta han få en liten plats i mitt liv, jag litar inte alls på han det känns hemskt och gråter mycket över honom,, tyvärr måste jag väll säga för det hade varit så mycket enklare annars.

Men på något underligt sätt så älskar jag honom men kan inte förlåta.

Och det säger emot sig själv.

Och jag mår dåligt över det hela tiden.

Samtidigt så känns det så skönt att bara ta barnen och rymma hem till honom.

Gråter jag igen när jag bara skriver om det..

Detta får jag nog fundera vidare på vad jag verkligen vill och om det e värt det.
Undrar om det någonsin kommer att få ett svar..
Sen den andra mr J.. känns fortfarande som om det e mest snack där med... hela tiden om allt.
Har inte sets på två veckor nu, känns både bra o dåligt, får lite mindre att tänka på o störa mig på...
Men samtidigt saknar jag det mysiga vi hade...
SUCK SUCK SUCK
I alla fall messade M i förmiddags och undrade om jag inte hade vägarna förbi småland snart :P
Det e ju något man bara har vägarna förbi.
men han låg o kikade på bilder på mig *S*
Nu kan ja ju rulla dit när jag e knubbsäl=)
Syster lurade på mig en ny låt som jag tyckte om.

Jessy-Dancing in the dark
image158

Emo Blobs - Dancing In The Dark
Lyssna på denna o de söta bilderna!!!
image159



 


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0