Förkyld....

image182Förkyld....image182Förkyld....image182Förkyld....image182Förkyld....image182Förkyld....

image181
Fy... kunde inte somna igår..tänkte som vanligt..
Och kl sprang iväg sist jag tittade var hon halv 1.
Fick ett cp sms igår *igen* från J.
Han e ju mästare på att ställa in saker o att saker kommer i vägen.
Jag frågade först när ska du flytta
fick då följande svar
-Ja jag hade hur mycket som helst att göra, vi var bara två som flytta. En jäkla röra i lägenheten...

Sen efter 10 min kommer ett nytt sms med följande text.

-Jag flyttar in i morgon..

Hmmmm
Antingen har man väll flyttat, eller inte.
Japp...
När jag frågar om den 8 hur många som kommer, så neee det blir nog inget har kommit något emellan.
Sällan det gör det = alltid.
Jag va ej barnledig den helgen men fixade detta för över en månad sen, bokat tid till frissan då jag o syster tänkte gå ut efter festen.
Nu ska jag inte gå oavsett.
Om man ska ha en stor inflyttningsfest i dec (då alla stressar) och har bjudit in 25 personer (el ljög man).
Så kanske man SKA veta det 10dagar innan.

Ska som jag innan skrev lägga ner det manliga könet..
M skriver på msn.. och när jag inte svarar så hallå...
Innan när jag gjorde så så va det ingen som va där alls.

Nu ska R i al fall ha barnen om jag kunde fixa så dom kom till Växjö el Ljungby, och det har jag löst.
Jag ska vara helt barnledig första gången på över en månad och jag ska bara njuta.
På fredag ska ja i all fall på inflyttningsfest hos Madde.
Får se hur jag mår men kanske en liten runda på stan så man endån är människa på lördagen.
Ej funderat på lördagen än men finns lite idéer i mitt huvud.

Nu ska jag jobba o ta två huvudvärkstabletter och när jag kommer hem efter maten så är det bara Tradera som gäller fram till DH.
Turkisk pepparn som jag skrev om i8går var INTE goda.
Idag har jag tagit med mig Dröm Vit persika/vitt choklad, får vi se om den är god
image163.

Kommentarer
Postat av: Anna

Han har alltid varit lite skum...måste vara jobbigt att ha en liten gubbe i huvudet som säger en sak när man själv säger en annan..
Här får man veta saker som jag inte ens själv visste om :p
Säg gärna till om yoghurten är god..smakat kaffet??
Jag kollade aldrig där så såg inte dom men de verkade ju goda...
Ikväll är det tv!

2007-11-27 @ 09:55:04
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: Sofie

Va e de du inte viste om som ja berättade...??

2007-11-27 @ 22:06:41
URL: http://bubbels.blogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0