Då va vi framme

Efter en rolig resa va vi äntligen framme i Luxembourg.
Sitter nu och väntar på att syster yster ska bli klar så vi kan åka till outleten i Tyskland.
I går stannade vi till på Freeport i kungsbacka och tittade runt lite.
Svinkallt va det i all fall.
Köpte ett par Reebok skor till Hampe och två Reebok tröjor.
Sen blev det två ljusgrejsar..Och lite jultejp till barnen.
Sen ringde Jasmine hon hade ju ont i en tand o när jag tittade så va det ett stort svart hål rakt upp.
Jag tänkte att dom drar kanske tanden för det är en som ska tappas.
Men det sa jag ej för att inte skrämma henne, hon skulle ju dit själv eftersom att jag skulle resa och hon fick gå dit själv.
Men dom hade dragit ut hela tanden och hon kunde knappt prata, stackars min stora lilla tjej.
Sen åkte vi in till 5an huset och kikade lite köpte tre julstrumpor till barnen.
Och hittade Izas häst mössa och vantar där.
Sen åt vi på Pizza Hut.
Jag o syster vill äta från Ice Cream Factory, jag fram och ner med spaken och ut kom vatten!!
Gick o klagade o ja då kom dom på att den va sönder o skulle lagas senare under dagen *suck* typiskt.
På vägen till flygplatsen pratade vi om att Annas hår va statiskt, hon kom på att Birthe kanske hade vax, men nää sa ja.
Hon bara men Anders kanske har, jag bara skrattade han har ju inget hår!
Men Anna har aldrig träffat han kom ja på.
Väl på flygplatsen skulle man tro att vi va Hanna & Magdalena Graaf (Syster kommentar) för alla kikade  på oss, 90% va män på väg hem väll, det va ett gäng kilar i 25års åldern som va fulla och skulle säkert på någon match.
Som snackade med oss för fullt.
Sen skulle jag köpa en glass då busvisslade alla.. pinsamt.. hela flygplatsen tittade på mig.
Se n har vi gulliga Brasilien killen, syster bara ser du hur stor han har!!
Sen var gång jag skulle kika så tittade han...
Hmmm sen kom han sidan om oss på flyget och när han tar av sin sweetshirt jacka,,, shit vilka överarmar!!
Och svarta tribal tatueringar på armarna..
Sen har jag inbillat mig att jag fått urinvägsinfektion igen, bara för jag ej hämtade ut tabletterna o tog med mig.
Ätit tranbärstabletter nu o drack citron vatten .
Nu ska ja sluta många stavfel o inga bilder.. men tja lite från min fredag


image74

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0