Berg o dalbana...

image191Orkar verkligen inte vara social orkar inte prata med någon.
E bara så trött på allt hela tiden.
I dag ringde min stora tjejs fröken att hon *glömt* läxan flera månader nu.
Och att det gått rykte att hon snattat.
Pratade med henne o hon tyckte läxan var tråkig...
Snattat hade hon gjort el nä.. lagt tillbaka det igen.
Allt började när hon började att umgås med K som jag har förbjudit.
När vi är i väg någonstans så får hon alltid mest vänner, är väldigt social så jag kan ej förstå detta.
Sen hade det kommit papper från Soc, det var avslag på ansökan om avlastning.
Det va väll inte hela världen för innerst inne känns det jobbigt att lämna bort honom för liet paus hos någon man ej känner.
Men det som jag blev jätteledsen över var bups uttalande.
Tvärt emot vad dom sagt till mig typ.
Sen när han gick på utredning där så fick jag INTE vara med.
Endån har B sagt till S att jag aldrig följde med vid mötena, och även att hampus fick ta mycket ansvar för att han gick upp för trappan till bup själv!
Detta tyckte även mamma....
Själv tyckte jag inte det va det minsta konstigt.
Bup ligger dörr i dörr med gamla AGS och under denna tiden va det svårt att få parkering pga dom byggde om parkeringen.
Jag var även mammaledig och hade oftast med mig Ina och Iza i bilen.
Jag stannade utanför dörren och såg till att han kom upp, och stod där när han kom ner.
Men nä tydligen skulle jag parkerat betalat för det tagit ur Ina ur bilstolen och tagit med iza gått upp och öppnat dörren och gått igen.
In i bilen in med Ina i bilstolen på med Izas bälte och köra hem.

Sedan efter 50 min samma procedur igen, bälta av, betala, in med alla hämta ut igen bälta alla poch hem.

Och om nu detta va att (Hampus får klara sig själv ta förmycket ansvar) kunde hon inte sagt något?

Sen på återgivningen av utredningen så sa hon heller inget.

Utan detta får jag läsa på ett papper från Soc att hon tyckt!!

Så då innebär detta att när jag släpper Hampus utanför Ih för Karate att jag är en dålig mamma?

För att jag ej parkerar , betalar , går med in, lämnar, går ut.

Och alla andra föräldrar som gör det.

Och hade H velat hade jag självklart gjort det.
Förstår inte riktigt hur folk kan tycka att det är ok att hämta utanför en aktivitet men inte utanför ett möte där ingen vuxen får närvara.
Mår skit nu igen och vill bara försvinna...
Ska på inflyttningsfest i morgon, men verkar inte som någon ska gå ut.
Tror inte jag ska dricka något då, inte dricka och sen gå hem och lägga mig.
Ska på utvecklingssamtal med Izas fröken imorgon hoppas nu bara hon har något gott att säga.
Men hon är ju i värsta trotsålder så det undrar man.

image163
 


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0