Ajajaj

image113Fy min mage är i 9mån i dag måste ätit nått skummt så ont att jag knappt kan andas.
Hoppas det släpper snart ska ut och gå och sola lite senare.
I går blev det 9000 och 100 situps.
Nu åt jag viktväktarnas Mexikanska pasta.
Jag var o fixade naglarna i dag blev fint=) Beställt tid till frissan med men i dec.







'

Fick ett SUPERLATIV skrivit till min på min Facebook idag.
Och ja det passade verkligen mig=)
 
Mathias Borgström nominated Sofie as Most Likely To Get Lost Even with Clear Directions and a Navigation System
Jag skickar ju sms och sedan tar jag luren till örat och väntar på att någon ska svara.
Jag har försökt öppna dörren till butiken med fjärren till bilen. (Japp ja stod och tryckte på bilnyckeln och riktade den mot låset i butiken)

Fick en till o tja det e nog ganska ja det med till mina killkompisar =) Tycker det e kul att säga oskyldiga saker som kan betyda två saker
Mathias Borgström nominated Sofie as Most Likely To Say Something Perfectly Innocent and Sound Dirty
Annars har det ej hänt mycket idag.
Lämnade in min mobil igår, då skulle Telenor luras, sa att vi har ej haft problem med dessa mobilen men inwearhouse har.
Sist jag lämnade in den sa killen att han fått in 3st den veckan.
Något ja kommer att sakna nu till vintern är när jag o Daniel åt lussebulle Risgrynsgröt och saftsås till frukost p jobb.
Visst kan ja äta det själv men inte lika kul.
Men nu bantar ja ju så får väll pressa in detta med på mina mumsar lördagar.
image25

Kommentarer
Postat av: Anna

Tur vi inte har samma denna gången :p
Telenor är tröga å har alltid varit...konstigt de får lov att byta te samma knappar för ericsson har gått ut med att alla telefonerna ska ha nya knappar...
Jag kan bjuda hem dej på nybakade lussekatter när jag bakat sådana så kan vi december mysa då hihi.

2007-11-07 @ 09:28:18
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: Anna

Har du photoshoppat ditt finger? För det ser ut som ett vax finger :p

2007-11-07 @ 15:35:06
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: Sofie

*S* e nää det e mitt riktiga tjocka finger=)
Japp det kan du få bjuda på:P

2007-11-07 @ 15:51:34
URL: http://bubbels.blogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0