A4 papper

Tänk att ett A4 papper kan såra... kännas som en kniv i hjärtat.
Ett vanligt papper som 1000tals andra människor med har fått.
För 99,9% är detta papper en möjlighet för folk att leva ett normalt liv.
Men när jag såg detta papper kändes det som en kniv i hjärtat och ett försök att att splittra en som försöker leva ett normalt liv.image138

Sen i fredags natt så fick jag skumma sms hela tiden, personen som har trivts sååååå bra med som vi har det och som absolut inte villha ett fast förhållande vill plötsligen ha ett fast förhållande med någon. Så nu ska vi bara vara vänner.  Att man kan komma på det på en kväll och bara ändra sig sådär. Blev mest irri att man kan hålla på att ljuga så. men har lärt mig vid det här laget att världen är full av lögnare.
Det finns personer som stör sig på att jag alltid tänker på mig själv först o barnen.
Och vill klara mig själv.
Kanske dom med vaknar upp en dag och märker att hela världen gått ut och du står ensam klar...
Esam är stark- trist- men du sårar inte dig själv


Hur har min lördag annars varit.
Tiden bara flög i väg, innan vi ätit frukost och kört in till stan va kl halv 12.
Fick shoppat lite bl.a. Polly. x-Mas edition.
Undrar bara hur man vet som är vilken för jag hatar juh marsipan.






Va inne på Lagerhouse köpte lite smörknivar, vi har väl ett 50-tal (lite överdrivet.
men på morgonen lyckas alla ta vars en+ en att bre leverpastej, kaviar, marmelad el choklad så alla är alltid i disken.image135
Sen jättefina ljusmanschetter till storrummet med pärlemopärlor.

Ska ju köpa två ljushållare till imorgon på Dimoda när vi kör hem.
Blev en liten julklapp med till syster yster mest för att den va så ful *S*
Iza fick en dinosaurie pepparkaksform.
Och söta servetter

image139
Ina fick ett par mysbyxor i brun plysch m kitty på, från hm.
Sen valde ja en Kitty Pyamas I plych hon ska ha hos pappa, den ligger hon o sover i nu.image136image137
Sen skulle ja köpa min vanliga Jojoba sminkborttagning på The Body Shop men den var tillfälligt slut så det blev en E-vitamin VITAMIN E CREAM CLEANSER (Fast den är ju min favvo färg rosa :)
Var en runda inne på Village och hittade äntligen ett tidningsställ man har på väggen. Blev ett svart i metall.


Sen hittade Iza en isfläck hon vägrade lämna =)
image140
Sen var vi hemma om hos Daniel och åt Pasta Carbonara.

image134
Sen va det äventyrsbadet Aqua Mera nästa.
Jag tyckte mest det va kallt och satt två rundor i bubbelelpolen dit det var kö, åkte en stor vatten rutchibana med Ina, där stod att barn kunde åka med föräldrarna om dom var simkunniga o de e Ina juh :)
Tog en tur i en strömkanalen

Sen hem om igen och bort till Hong Kong för mongolisk buffé.
Sen  va det dax för Candy e juh lördag=)
Barnen hyrde någon skum version av rödluvan & vargen som va omgjord till 2000-talets gangsterfilm.
Daniel o jag kikade sista Prison Break.
Att dom kan göra så många avsnitt om en rymning, men detta jag såg nu nr 7 var ett av dom mer spännande jag satt helt på spänn.
Nu ska jag lägga mig o läsa veckans Nu, sov dåligt i natt så ska försöka komma i säng innan kl 24.
Trivs i Växjö faktiskt, fanns ju en tid i mitt liv då det fans i mitt huvud att flytta och då hade väll Växjö varit ett alternativ.
Lite jobbigt e det dock, Daniel bor jättefint som systers lägenhet på Maria Park och har det jättefint i lägenheten men det hade han ju i Vetlanda med när jag träffade på honom.
Smaken är det ju inget fel på han träffade ju mig då :P
Hm.. tja vad som är jobbigt var att han köpt massa saker som jag vet kommer i från företaget han snodde från mig o startade upp i Växjö.
Det är jobbigt att se dessa saker och påminnas hela tiden.
Det finns juh ingen bättre låt än Timbaland feat One Republic - Apologize
Och den passar väll bra i detta fallet.....


You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say...

It's too late to apologize, it's too late

Ha en fortsatt trevlig lördag
image74


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0