5 små Apor

image172
Hoppade i sängen
En trilla ner och slog sitt lilla huvud
Mamma ringde doktorn och doktorn svara
Inga små Apor i sänger får vara
4 små apor... osv

Denna lilla sång satt min lilla *sessa* (som hon säger) o sjöng för mig i morse tio över 7=)
Gulligt
Trota att jag satt uppe och gjorde om min E- Butik till en pepparkaka till halv 1 i natt.
Kl kvart i sex var ALLA 4 kidzen uppe och klippte o klistrade julklappslistor!!
Listorna skrynklades och saxar flög.
Och sen kunde jag inte somna om.. så e ja trött......

Hon fick vara *Pippi* idag
image173

I går lyckades D hitta mitt Plychsett med Hello Kitty på, jag ville ju ha i brunt med det blev svart.
*Snodde systers bild* då jag ej fått mitt.
image171


Helgen blir inte som jag tänkt mig men ganska lugn, och rätt skönt m tanke på hur trött jag e.
Ska sluta nu kl 14 och bege mig till Maxi sen ska jag köpa present till mamma som fyller år på Lördag.
Om jag hinner ska jag in om City gross med o köpa blöjor.
Skulle vilja hinna allt INNAN 16..
Sen ska ja städa.
I kväll ska ja bara ligga på soffan o se en film själv skönt.
Den jag skulle sett den med blev visst sjuk...igen..
Känner nog faktiskt ingen som varit hemma så många dagar o varit sjuk det senaste halvåret.
Själv har jag inte varit hemma en enda gång och då har jag 4 barn.
Vila får man göra efter jobb.....
(Så fick jag dagens dos av gnäll)

Va på Oriflame party i går kväll hos T, hittade inget speciellt, köpte mig ett duschtvål, Shower Gel with Mango & Yoghurt
image174
image163

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag fyller år på söndag

2007-11-23 @ 14:00:14
Postat av: Anna

Haha jag skulle precis kommentera det att hon fyller på söndag! Men då vet du det två gånger :p

2007-11-23 @ 14:37:39
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: nettan

Ja sofie och födelsedagar hör inte ihop undra om hon vet när hon själv är född hahaha ;)
Vilken docka till dotter du har hon är ju bara för söt....

2007-11-24 @ 19:05:55

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0