Åhhhhhhhhh så gulligt

I går när jag kom hem från jobb så hade Jonas varit där lämnat tillbaka allt som jag skickat hem till han efter vårt bråk, + min You To Me Miranda nalle i regnkläder och 10 röda rosor.
Älskar dig gubben.

Blev träning sen kom Tina, jag blev faktiskt klar med mina foto!
Ska beställa dom nya nu.

Kikade på Greys och sen på generation fet, sjukt, tänk på dina barn
Vill hon ligga och rulla sig i gyttja som en strandad val, fine, men låt barnen ha en mamma och ät ihjäl dig när dom klarar sig själv.

Idag e det mycket på jobb, kommit nya saker, sen måste jag göra allt jag brukar göra på fredagar med för imogron har jag stängt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Undra varför han gjorde det ;o)

2008-10-16 @ 09:47:24
URL: http://stargirl.webblogg.se/
Postat av: Jocke

Tänkte bara berätta att jag har en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en snyggt desginad huvudbild/banner (:

2008-10-18 @ 16:28:05
URL: http://metrobloggen.se/owa

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0