Söndag och shopping

Söndag fm hade jag vigt åt min äldsta dotter Jasmine.
Vi åkte ut till Väla där vi var halv elva och gud va skönt det va vid den tiden.
Hon hittade det hon sökte på LINDEXLindex Shop Online - Hoodtröja Lindex Shop Online - Väst
Det blev en tröja med en annan mindre tröja med luva på och en väst samma som bilden fast svart.
Jag köpte två tröjor till henne hon kunde ha under västen
(Där även jag hittade 4 par trosor) >Sen blev det H&M där hon köpte ett skärp, sminkborttagningsmedel och pads.
Jag fick mig ett Päron & Lime tvål jag tycker om.

Sedan sprang vi runt lite olika fick köpt Jonas julklappar med e sååååååååå nöjd, skönt att inte stressa sen hitta någon man tycker om.

Sen va det dax att åka hem för Jonas skulle jobba.
Åhh så mysigt att komma hem och det luktade städat.
Jonas hade städat hemma, annars städar man själv och när man kommer hem e det upprört igen.

Söndagen va även ett helvete, jag ska ju ha en super hård månad så jag kommer nära mitt mål , jag har en månad kvar bara.
Så nu ska jag köra tre dagar detox, dvs. flytande i alla de former.
Och då jag fikat i tre veckor nu e socker beroendet enormt!
Blir arg irriterad får ont i huvudet mm....
Men jag la ut ALLA tradera saker = så nöjd!
Sen blev det Singing Bee med barnen och lite duscha och måla naglarna.
Sen hamnade jag i sängen med en kaffe/kanel och en slitz.
Väntade på Jonas skulle komma från jobb lite jobbigt, vänta på att någon ska komma för att man ska sova.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0