Fredagen.’.’.’.’.’

Jag , Jonas, Jasmine och Tina körde en tur till Ullared.

Det va inte så mycket folk som vi trodde då det varit barnbidrag, men vilket skitväder.

Tur vi hade Jonas pappas bil med vinterdäck.

Vi hade sett jättefina lampor på citygross till stora rummet och dessa fanns i Ullared så vi tjänade lite.

Blev en jättefin kudde i samma motiv.

Blev lite smått och gott.



 



Fastnade hos 3 på gott och ont, skulle ju ha nya abonnemang from 1 jan, men tog det nu.

Fick 4 telefoner / familj.

Så det tog vi så fick barnen vars en det fick bli deras julklapp.

Det blev Sony Ericsson Walkman W595

Den har bl.a. att man kan GPS a kidsen om man är av med dom så får man på en karta vart mobilen befinner sig

Sedan en musikfunktion som jag behöver.

Jag blir så arg när jag ej vet vilken låt dom spelar på radion om det är någon bra, här finns en funktion där du spelar in en liten bit skickar iväg, så kommer låt och titel tillbaka=)

På vägen hem blev det en tur till Väla, Jasmine fick en jättefin klänning på Kappahl som hon ville ha.

Sen köpte jag Holiday Amphora Gold som man har doftolja i som tjejen på ansiktsbehandlingen visade mig.

I stan hade dom bara presentpaketen kvar.

Sen blev det en grafittimiddag med.

En liten tur till oj och lite naturgodis.

Väl hemma så va det fullt med snö här med.

Jag och Jasmine städade hela hennes rum och Jonas började att måla.

Sedan blev det en film Step Brothers

Handlar om två 39-åringar som bor hemma som ska bli styvbrödrar , dom är som 10 åringar

Va ganska rolig, en kille tog och gned pungen på sin brors trummor, det va faktiskt kul

Sevärd


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0