Då kom den jobbiga dagen

Igår blev det Intensiv spinning sen blev dat pasta Carbonara, en timmes jobb sedan färjan och CSI.
Nu tog vårt popcornsalt slut så får beställa mer, Caramell va jättegott.
Men i Turkiet brukade jag äta choklad så blir nog att köpa det med.

E såå trött mellan tre och 7 typ, sen när jag ska sova e jag inte det.
Och morgonen gahhhhhhhhhh.

Det e nog djävulens påfund att uppfinna Snooze.

Ska på möte nu kl 9,15 sen kommer jag va helt slut psykiskt.
Hade dubbelbokat med nageltanten men det löste sig hon hade en tid till över denna veckan när jag kunde.

Idag e det bara hem efter jobb som gäller och sen e det massa småsaker som ska fixas idag

Glömde skriva jag fick ju visa leg på systemet i fredags=)

Ska lägga in lite ny musik på min mobil, har ju älskat Hotn Cold med Kate Perry, först nu har den tagit sig in på listan och jag e ju redan trött på den.
Hörde en jättebra låt i fredags på NRJ men dom sa inte vilken det va... vill ha den så
Annars blir det

Jordin Sparks - Tattoo
Rihanna - Disturbia
Beyonce - If I Were A Boy

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0