Shopping helg ? Nu e ja sjuk

image407


I fredags begav vi oss till Familia för att köpa lite saker.

Jag var inne på Kicks och köpte nya Escada.. 500kr men men luktade gott och behövde verkligen nya parfymer. Sen smet jag in på Espri.. O jo hittade två tunikor och en topp jättefina och inte så farligt dyra.

Sen va vi en runda på maxi och Bauhaus. Skulle kika en film på kvällen. En oskarsvinnare men som vanligt är dessa filmer för filmvetare som har lite speciell smak så jag gav upp ( det va no country for old med)image408

Hade ställt klockan på lördagen för jag trodde det va jätteloppisen på Ih men nej... det va någon liten.

Vi gick in en runda endån, sen va vi och köpte färg till Ina o Izas list och en ny studsmatta med nät.

Vi fick monterat upp den och det tog inte lång tid fören trädgården va full med barn.

Sen på kvällen blev det fondue och melodifestivalen, jag rösta på Frida.

Charlottes låt va bra och är en låt som skulle kunna vinna.

På söndagen målade vi och jonas fixade lite småsaker.

Mumsade något gott vi köpt på Maxi, små små chili köttbullar i en burk m sweet chili dipp, vi köpte kycklingbitar med men dom va inte lika goda. Perfekt till sommaren att ha med sig.

Daniel  kom på eftermiddagen och jag fick paris hiltons nya parfym can can som jag sagt jag ville haoch jag va en snabbis på Väla på söndags kvällen jag behövde två hemmatröjor, blev två Puma på Stadium. Köpte även Pumas nya Parfym I'm going.

Kikade singing bee och la oss.

Måndag= sjuk fått världens förkylning och jag som sett fram ot denna korta veckan.

Köpte enchinaforce men tja ja vet inte, lånade något starkt man luktar på av Jonas från Thailand för min täppta näsa, kikade CSI skulle kika 100 höjdare men orkade ej hela.

Sen samtidigt va det snöstorm ute, värsta julkänslan...skumt

Sov skit vakna hela tiden kunde ej andas.

Sen när jag e sjuk har jag alltid en papperstuss i näsan när det rinner och det hade jag idag i butiken, då kom en kund och jag gömde näsan och skulle ta ut tussen men råkade trycka in den!! Och fick springa in på toa och snyta ut den.

Tårögd kom jag ut och då vill kunden ha hjälp...


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0