Renovera- inreda barnrum

Det va denna helgen detimage384
Fredagen blev det Maxi m Jonas sen hem.
Vi hade bokat bio och passade på att äta kina mat på choppstick house.
Åt nudlar m kyckling och jordnätter stark.
Va gott.
Det va en zigenarfamilj där pappan var jätte jätte jättestor, när han åt fick dottern ca 13år massera han på ryggen! Och emellanåt tog han saltkaret böjde huvudet bakåt och saltade direkt i munnen!!!! Fräscht !!
Sen va vi och kikade på Vantage Point bra men skum fil, men fick se filmer typ 10gg ur allas synvinklar.
Sen åkte vi hem och fortsatte att riva ner borden på Hampus rum som skulle total renoveras.
Vi han även måla en vägg.

Lördag
Jonas skulle ta spruta mot blodproppar och va uppe efter 8, halv 9 gick vi upp för jag skulle till barnloppis i Landskrona.
Hittade faktiskt lite.
Blev jeans till Jasmine och en tröja.
Iza fick hästar och en tröja.
Hampus Harry potter film, fotbollsskor, lite tidningar en dinosaurie 2 par jeans
Ina fick massor av böcker bl.a. totte, farbrorn med det röda äpplet, laban
Pingufilm, pippi gummistövlar, stickad mimmitröja från hm, klänning från Lindex och en målarbok
Köpte även en kjol från Me&I som jag ska sälja.Allt för 340kr=)
Mumsade pannkakor till lunch...mummms

Sen va det hem och fortsätta att måla, mumsade bakpotatis och kyckling på kvällen och kikade på Predikanten
Så här blev det!
image385
image386
SÖNDAG
Fick iväg skulle köpa två nya kontakter och tapet till garderoberna, när vi kommer dit så hade ja glömt plånboken hemma.. tur Jonas va med så jag slapp åka hela vägen hem.
Sen fixade vi klart bytte lampan på toaletten och i trappan blev jättefint.
Sen på kvällen kom Daniel med Ina och Iza, blev stelt tråkigt.
Han sura för han skulle komma 5 i stället för 4.
Fick jättefina servetter i al fall.
Jag sa att det va för han va svartsjuk på Jonas men nääää.
Men jo sen kom de fram det va det.
Så trist att vi inte kan vara kompisar.
Va det så konstigt att jag ville bli klar.
Så han körde hem igen sen.
Skulle stannat och hjälpt mig i butiken.

Måndag
Jonas kom och hjälpte mig i stället, e mycket på måndagar och i morgon ska jag ha en leverantör där.
Och onsdag ska jag ha stängt då jag ska köpa in lite saker


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0