Jävla F*cking Påsk

Så trött på allt...image416
Va i al fall på Påskmiddag hos mamma igår , mumsigt och trevligt. Blev ingen påskmat det e ja inte så förtjust i endån.
Under tiden jag e där får jag ett mess av J om vi kan *flytta* på maten på Påskafton och äta *något* på söndag kvällen i stället!

För han ville gå på Lottokväll en Påskafton.

Tur han inte tillhör min familj, för vem f*n anordnar en hästkväll på Påskafton, ska då alla respektive och barn sitta hemma själv??? På PÅSKAFTON???

Ja tydligen, och som han skrev va detta vad han ville.

Så då får han väll göra det.
J kom vid 22 och vi kikade en film, konstig men helt ok.
Sen la jag mig och sov varit jätteförkyld och va svintrött.
Vaknade 9, Birthe hade messat i fall vi skulle fika på Väla.
Trodde självklart J skulle med för han var här och sa det till Birthe, och skrev det till Jonas med, men nej han lullade runt i joggingbyxor och gjorde ingen ansats till att skulle följa med.
Jag hade redan igår pratat om att åka till Väla ev. Familia.
Men nä då kunde han ju *passa* på att lämna några filmer till sin bror.
Detta skulle han göra kl 15 sa han i Fredags, så han hade ju hunnit att följa med.
Skiter i vilket nu, detta var anledningen till att jag INTE vill ha ett förhållande med någon hatar att bråka, tjata el va ledsen.
Och detta va faktiskt första gången jag var ledsen för J.


VÄLA
Åkte och fikade med Birthe och barnen på Välaimage417
Blev en vaniljbulle och cappucino m vit choklad där =)
Pratade med tjejen som äger det och hon skulle beställa hem en flaska till mig=)
E ju *någon* som lovat att fixa det... men men jag fixade det själv
Sen köpte jag två Puma T-shirtar till Hampus på Team Sportia, han fick själv välja.
Sen va jag på Lindex köpte ett par jeans till som jag ska ha fram till alla andra passar=)
Blev en Bamse tröja till Ina och matchande strumor (viktigt)
In på H&M blev det en sommar tunika till Ina , Iza fick ett Hello Kitty Diadem och Ina fick två Kitty Tottar med.
Sen körde vi hem.
Dammsuget och rymt upp nu ska bränna 88 Minutes och kika själv i kväll.
Alla tänker vi olika, men om jag velat prata m någon hade jag kört till personen o gjort det oavsett vad denna tyckte.
Men nej då e jag hos en vän, och åt där med.. Så vi får äta själv i kväll.
Får åka och handla någon mat med barnen i kväll för vi får ju äta något

SMS
Kom ett mess från någon som gjorde att jag började gråta,  det roliga va väll att jag tänkt samma sak.
Singstar, vem ska jag sjunga mitt nya singstar med, det finns ju INGEN som e så rolig att sjunga med som hon.


Kommentarer
Postat av: Anna

Nee vem kan slå mej :p
http://www.youtube.com/watch?v=ARLnPcIL-dY
Saknar det...

2008-03-23 @ 18:53:13

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0