Synfel... iddi

Kom nyss från sjukhuset testat Izas syn, på skolan såg hon ju inte ens jättebokstäverna.
Alla tror hon tramsar o jag med.
Efter att ha kollat allt alla synfel, så bytte hon ut något glas och kanske ett *stigmatiskt* fel... kanske...
Och bad Iza läsa raden hon ej såg innan efter att ha svarat fel på 3 bokstäver gissade hon ett rätt...
Och samma med andra ögat fyra fel 2 rätt.
Ska jag köpa glasögon för 2000 ska hon väll i alla fall kunna läsa en rad längre ner??? Och en hel rad
Orkade inte diskutera med sköterskan, ska få en tid till doktorn till hösten.

Ang mitt förra inlägg att anna satt i vasken *asg* satt och tänkte på att det varit en vask i kartongen hon satt i.
Och jag va helt säker på att vi va i stan efter 1 inte halv tre.
Men som sakt tiden går fort och minnet sviker=)

Vet inte hur jag ska orka resten av dagen, redan mumsat koffein tabletter men nä ögonen vill ej, ska både sola och träna idag.
Måste sova efter desperat idag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är du inte ensam om...jag blev sådär grymt trött direkt å ögonen håller på att trilla ner...riktigt jobbigt.. :s

2008-06-03 @ 15:01:30
URL: http://stargirl.webblogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0