Mina fina sandaler

Hade ju tänkt ha dom i lördags men va rädd jag ej kunde dansa i dom.
Men tog dom i morse till jobb, och redan fått beröm för dom.
Igår shit så trött ja va, men efter solningen där jag *tillverkade* en egen pool så piggna jag till lite.
Sen cyklade jag Jonas och Hampus ner och vi tränade Skivstångspass.
Sen va det desperate.
Blev inte mycket pratat, och jag e väll inte så nöjd över livet.
Idag ska barnen va hemma kl 16.00 alla och vi åka till stranden.

REA
Fick rea katalogen från H&M har med den till jobb idag, sjukt det e 4Juni och sommar Rea, och redan i April fick jag höst/vinter 2008 års katalog.
Men ska se om jag hittar några fynd till barnen till nästa sommar, nu har jag så jag kan inte stänga garderoberna.
Iza hade fått berömm för sina fina Timberland Ballerinaskor i skolan=)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jättesnygga sandaler och fin header du har också!:)



Ha en toppenbra dag!

2008-06-06 @ 11:17:46
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0