Fest…Fest…Fest…Fest…

Va hemma hos Anna en runda innan och tog några Cider, sen upp till Dalhem.

Lämnade presenterna gick en tipsrunda och sedan va det mat.

Efter maten lite mingel och en tävling för Jonas som Tomas hade ordnat. Sen va det partydax, trist att folk grupperade sig, men jag och syster hamnade i baren med 5 andra killar i samma ålder typ. Vi blandade drinkar shot och fixade musik och hade skitkul i vår lilla hörna.

Där stod vi nog hela kvällen förutom när vi var ute, vid 1 åkte Jag, Anna, Tomas, Nicklas och Jonas ner till Cardan.

Det va ej fullt faktiskt, fick dansat lite och va med på Piccaboo foto=) Ett blev ok, men med Jonas gör jag så med ögonen igen tyvärr, men jag står VÄLDIGT nära kameran känns det som.

Vid halv fem drog i oss hem och vid 5 va det gonatt.

Norpade några bilder av syster, syster ser ju SÅÅÅÅ glad ut när hon sitter i vasken=)


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha tur du inte skriver för en tidning för du skriver som en kratta lr så e du inte vaken haha

Jag sitter väl för fan! inte i ngn vask, utan KARTONG heter det hehe..sedan var kl 02:15 när vi åkte ner s

Men aja, som du skrev, vi hade himla kul i vår lilla hörna..de andra var väl inte lika party sugna som oss s

2008-06-03 @ 10:02:40
URL: http://stargirl.webblogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0