Åhhhhhhhh varför dessa taggar i fötterna


Tja skulle skriva och berätta vad jag gjort sen i lördags men mitt minne, kommer bara ihåg vad jag gjorde igår typ.
I Måndags va vi och tränade skivstång i alla fall.

För att i tisdags fuska..
Jonas skulle på en intervju i malmö så jag gick på stan, köpte en Dora Mugg till Ina som hon ska få närhon fyller år.
Sen blev det en topp på Espri med.
Jonas tyckte den va fin och efter som jag *har så starka åsikter kom vi fram till att det hette* ang hans kläder så köpte jag den =) Sen blev det en tur till Pizza Hut och efter det shoppade vi presenter till Tomas 30års fest på lördag.
Köpte oss vars en Frapino på Expresso House där även Rachel Molin (vänner o fiender) jonas hade tyckt hon va snygg!!! hmm stod bakom mig i kön men bläää han kunde inte göra frapino han som jobbade där det dom blev starka.
Körde sen till IKEA, där blev det lite smått och gott dom hade självscanning där som på Maxi...
Sedan hem till hans föräldrar där han skulle kolla huset som han passade och en tur till Tomas och hämta hans dator som vi ska lägga över musik i.


Onsdagen
Blev inte alls som jag tänkt mig skulle överraska J med en sak men skrivaren på jobb ville ej fungera och efter 3 1/2 timme gav jag upp och tog hem den då funka den, skriva ut adresserna/fakturorna sen till jobb packa sen hem skriva ut lappen till posten...
Sedan blev det hem till J städa han liiiiiiiiite i sin garderob har lurat på han Tradera=)
Han e nog släkt med min gammelmormor... sparar allt o lite till
Kl 16 lämnade J mig i stan jag och syster gick på stan lite sen fika vi på Wayns blev en jättegod räk bagel och en kaffe Mocca.
SAedan han vi med både söderpunkten och väla innan kl va 8
Då körde jag o J o köpte midsommarmat på Maxi sen hem skulle kika film men efter 3 kassa filmer la vi ner det och kröp ner i sängen.
Sätter en lite fin bild på mig o j här=)

Torsdag
Vaknade 4,30 när J klocka ringde, somna inte fören efter kl 6 igen.. suck
Gick bort till Madde hämtade spetsar till mitt Insulin som va helt slut och hade inte ens ett recept så fixat det med.
Fixat lite med en rolig bild till Ts fest, ska städa toan lite.. intressant va=)
Blir nog träning ikväll och kanske en ordentlig film


Ang taggar i fötterna, jag tillhör nog en av dom som upplevt att livet INTE är en dans på rosor har nästan alltid taggar i fötterna men lärt mig att leva med det, men det tar så mycket energi från mig
Och nu i veckan så upptäckte jag en sak som jag blev mindre glad av och som fick mig att tänka varför jag inte ville ha ett nytt förhållande.... suck suck suck

Men i morgon e det midsommar i all fall. Ska för första gången på 11 år fira detta utan mina kidz.. snyfft


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0