Skara sommarland

Förra veckan han jag ej med att blogga va med Jonas och Kidzen i skara.
Vi körde först in om Halmstad skulle köpa en ny sladd till dvdn in på Jula där jag aldrig satt min fot inte riktigt min typ av butik.
Men hittade en jättefin bilklädsel där för under 400 för allt!! Sen blev det Göteborg och käkade på pizza hut.

Sen Skara och vår hyrda stuga som va stor!
Vi grillade och mös hela kvällen o kidzen fick kompisar direkt.

Dagen efter va vi inne på sommarland hela dagen, åkte karuseller vatten kanor och lekte, perfekt väder 27gradet.
På kvällen lite dusch, grill, spel mm

Nästa morgon va det städning av stugan och ännu en dag på skara innan vi kl 19 satte oss i bilen och hade 35mil hem.. det va mindre kul.
Men barnen grät för dom haft så kul och saknade det, så jag e jättenöjd.
Jonas somnade i solen på en fil så han dreglade, sen fick han en m ring på solglasögat=)
Blev en *billig semester rent shopping mässigt, dom hade typ bara jula, öb och Ica riktiga sofie butiker=)

Lite otur för Ina som har åldern inne men e för kort, det mesta va 100cm.

Men vi hittade lite, bara att för dom små va på en sida av skara och stora en kunde blandat lite.


Kommentarer
Postat av: Anna

Fiiin klädsel, satt den bra??

2008-07-08 @ 12:57:54
URL: http://stargirl.webblogg.se/
Postat av: Sofie

japp den satt perfekt faktisk man fick ju till där bak med

2008-07-09 @ 15:19:21
URL: http://bubbels.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0